Jump to content
bmwtds

install yosemite

Recommended Posts

yosemite-zone installeren voor amd intel via usb gedaan, opstarten via usb geen probleem harde schijf gewist voor gpt ,na de installatie van yosemite opstarten daarna  loopt voortgangbalk tot  20% verder ga hem niet vanalles gedaan -v -x  blijft niet verder gaan de voortgangbalk

motherbord dell vostro 460 

cpu i5 3.25 GHZ

ram 12gb

idee tips om toch de installatie verder te doen gaan yosemite 

Mijn gok is een onverenigbaarheid met je geïntegreerde grafische kaart. Intel tw2000 heeft geen ondersteuning voor Mac OS, en ik geloof dat dat wat op je computer staat, je dit kunt bevestigen. als je kunt, probeer dan een grafische kaart te installeren als die beschikbaar is en probeer dan op te starten, nvida gt710 is een goedkope kaart die uit de doos moet werken, de meeste andere kaarten kunnen werken met een beetje tweaken, Ik ben een Engelse spreker, dus ik heb google traslate gebruikt, hopelijk helpt dit jou

My guess is an incompatibility with your integrated graphics card., intel hd2000 does not have support for mac os, and i believe thats what is in your computer, you can confirm this. 

if you can, try installing a graphics card if you have one available and then attempt booting,
nvida gt710 is a cheap card that should work out of the box, most other cards can work with a little tweaking,

• Like 1

@bmwtds English is better, at least for me i don't know your language.